Aromātu mārketinga izmantošana ir vienkāršs un efektīvs veids, kā uzlabot klientu pieredzi un padarīt zīmolu unikālu. Šeit ir daži iemesli, kāpēc aromātu mārketingam ir tik liela nozīme:
Emocionāla saikne
Oža ir vienīgā maņa, kuras centrs ir izvietots smadzeņu daļā, kas atbild par cilvēka emocijām un atmiņām (limbiskā sistēma). Tādēļ aromātu mārketings ir viens no vienkāršākajiem un efektīvākajiem paņēmieniem emocionālas un neaizmirstamas klienta pieredzes nodrošināšanai. Tas ir patiesi efektīvs mārketinga veids
Lojalitātes uzlabošana
Klients bieži pievērš uzmanību tikai dažiem zīmoliem. Aromātu mārketinga izmantošana ļauj radīt bagātīgas izjūtas un emocionālu saikni ar uzņēmumu. Uzņēmumi, kas rūpējas par klientu pieredzi, izceļas un veicina lojalitāti. Viņu rekomendēšanas rādītājs (NPS) ir pat par 200% augstāks nekā konkurentiem.
Iesaistīšana visās klienta maņās
Lai gan mēs bieži koncentrējamies uz redzi un dzirdi, smarža ir spēcīgs ceļš uz emocionālo saikni. Aromātu mārketinga programma piedāvā klientiem izcilu, emocionālu un neaizmirstamu pieredzi, izmantojot smaržas.
Ietekme uz zemapziņu
Smaržas ietekmē mūsu emocijas pat tad, ja mēs tās neapzināmies. Tādēļ aromātu mārketinga izmantošana palīdz radīt emocionālu saikni ar klientiem.
Gandarīti klienti
Tehnoloģija var uzlabot uzņēmuma darbības tehniskās iespējas, bet nekad nespēs aizstāt emocionālo saikni ar klientiem. Patērētāji vēlas bagātīgas izjūtas un emocionālu saikni ar zīmoliem, un smarža ir viens no veidiem, kā to panākt.
Tātad, aromātu mārketinga izmantošana ne tikai uzlabo klientu pieredzi, bet arī padara zīmolu unikālu un atmiņā paliekošu.
Choosing a selection results in a full page refresh.